Na kraju, a opet na početku….

Svemu dodje kraj. Ali sve je to ciklus. Kraj jednog događaja, ne mora nužno da znači njegov nestanak, tako i kraj ovog seminara ne označava kraj bloga . Divno iskustvo.

Zaključio sam da mnoge stvari nisu tako strašne kada se zapišu, ali i da svako pisanije nije uspešno, jer nekada jednostavno nema inspiracije.

Elem, ove stvarčice  (BTF) moraju da se gaje, kao deca. Moraš da budeš pažljiv, kako, šta da uradiš. Da vodiš računa – sve pamte, ne zaboravljaju. Možeš da pogledaš i kako ih neko drugi gaji, ali ne uspeva to kod tebe, tvoj „pitomac“ je drugačiji, tvrdoglaviji – nema na koga da bude – pa i ti moraš da mu se prilagodiš.

U svakom slučaju, želim da kažem – pošto danas nemam inspiraciju za velike misli – da mi je drago što sam primljen na ovaj seminar, da mi je bila čast da upoznam inspirativni rad nekih kolega i vidim da nisu svi pripadnici „Resavske škole“ , da mi je žao što se nećemo videti uživo (ali šta da se radi, možda neki drugi put)…

U svakom slučaju, ostajte mi zdravo, budite maštoviti, slobodni i samo svoji i nemojte da dozvolite da oni koje vaspitavamo postanu hipnotisana gomila, jer mi smo ti koji sada i ovde vaspitavaju svoju budućnost.

Ako su propustili neku lekciju iz matematike, naučiće je kasnije, ali ako ih MI, SVI ZAJEDNO, ne naučimo i ne pokažemo im, da je moguće saosećati sa dugima, poštovati razlike (u svakom smislu), da je dobro imati svoje mišljenje i založiti se za njega, da samo rad i zalaganje donose ličnu sreću i zadovoljstvo…. onda…. onda to nikada neće naučiti, kasnije će biti kasno….

Onda se nama crno piše.

Ostajte zdravo!

6 komentara

Objavljeno pod Obrazovanje, Odrastanje

6 responses to “Na kraju, a opet na početku….

  1. Prelepo! Drago mi je što će ovaj blog nastaviti da živi i posle završetka seminara🙂

  2. Kolega,
    ovaj blog je samo još jedna potvrda koja hrani moje ideje, da ne moramo da se „vidimo“ da bi se „upoznali“. Hvala na odličnom blogu ali ipak se nadam da ćemo se upoznati i van mreže. Ipak nismo daleko🙂

  3. … a nekad neko tako divno sroči sve što misliš i osećaš. Hvala kolega!🙂

  4. Već par dana mi se slične misli motaju po glavi, sa naglaskom na žal što se seminar bliži kraju. Prosto mi nedostaju zadaci i zajednički rad, pitanja, nalaženje odgovora, ideje koje se radjaju asocijacijama na druge ideje… itd. No, sve je ciklus, kako rekoste. Nadam se, takođe, da završetak seminara neće značiti kraj blogova i druženja, pa makar i online🙂

  5. Povratni ping: Internet igra - Škola bez zidova

  6. Razmišljanja su nam istovetna. Seminar je bio na najvišem nivou, a iskustva su nam svima fantastična! Nastavljamo dalje, bogatiji… Znanje je moć!

Ostavite odgovor

